vet fan int vilket datum

sitter hemma och har just käka tacograttäng, inte så gott längre faktist.
idag var jag hemma tills nina kom o hämta mig så vi köpte lite grejer sen har ja hunnit fixa dricka tills imorgon,
he bli spritn. men he dug ;p
Ikväll kommer Nina o Martin hit och vi ska väl kika på idol och fara o köpa godis till de antar jag, för Martin va sugen på de.
Annars blir de ba lugnt.
Imorn blir de fest o de ska bli jäkligt roligt hoppas jag!
kul att få va me brudarna men he ä ju synd att vissa aldrig hör av se..



aja, pusssssss


27 oktober

Är med sandra ikväll, vi har druckit nå öl och ba tage de lugnt.
Vi lyssnar på Ruslana wild dance och har pratat om allt mellan himmel o jord.
Imorgon ska vi festa iallafall =) Sandra försöker få med sig marcus ut!


26 okt

I lördags så var jag sandra och therese hos raoul. Vi åkte bil och då skulle vi såklart va ute och sladdda och vi lärde rätt ner i diket.. ONT gjorde det. Har sträckt min nacke och jag fick andningssvårigheter och såg ingenting på vänster öga. Sandra fick en fet bula, hon satt imitten och flög rakt in i therese fönsterruta. Hon blev lite blå å slog benet, therese trodde vi fick en hjärnskakning men ja vet inte. Drog på akuten när vi kom till stan men de var inget farligt.  Sen har man en sån söt pojkvän som kom direkt från vilhelmina och såg att man var okej. Åkte hem med dom, satt i hans knä hela vägen med huvudet i taket. AJ. Men har varit där tills idag och vi har tagit de lugnt och varit på vilhelmina också.
Idag kom Daniel, Raoul och Therese och hämtade mig, tack de va gulligt så nu är man hemma sen blev man bjuden på fest me gratis dricka så jag nina o therese ska dit och sup :) najs.



Annars så finns de väl inte mycket alls att säga förutom att rasha är bäst :D

23 okt

Sitter hemma hos Anton och han drog just till skolan. Har inget att göra så ja sitt ba å dunka nå musik.
Rasha var här på sin lunch och bjöd mig på en kycklingmacka med cola! gött.

Igår for jag o therese till Rasha och jag tog med mig kladdkaka sen köpte vi massa gosaker o feta oss ;p sen kom jennifer och anna men jennifer fick migrän och stack hem. Dom få gångerna vi är med varandra ska det ju bli nåt..
men de finns ju andra tillfällen :p
Så ja therese rasha och anna drog en sväng på stan sen var vi i Martins lägenhet och kikade. Den var jättefin. Nackdel bara inget lås på toaletten men de va nog den största toaletten jag sett hittills iaf. Men de va jättemysigt i lägenheten iallafall :) Skulle lätt kunna bo där!

Nämen förövrigt så har jag slutat röka! Kan väl smaka nångång sådär men de bli inte ofta.
Visst är jag duktig? Allt går bara man vill :)


23 okt

VEM VAR DEN SENASTE

du pratade med: Anton
du msnade med: Vet inte, haha
du smsade med: Sandra
du ringde: Rasha
du kramade: Anton
du pussade: Anton
du skällde på: ingen aning.

SENASTE DU

skrattade: typ nyss
grät: några dagar sen
filmen du såg: minns inte, ser typ aldrig på film
tuggade tuggummi: igår
drog ett skämt: haha, jadu.. ganska nyligt haha

VAR ÄR DU

vad ser man utanför ditt fönster: väg, hus, träd pch bilar
vad har du på dig: tights tunika och en kofta
vad är det på din musmatta: finns ingen

HAR DU NÅGONSIN

blivit kallad hora: japp
ljugit om din ålder: ja nångång haha
bråkat utan anledning: jå

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN

druckit alkohol: vet faktist inte?
shoppat: yes
skejtat: nä, kan inte
bakat: nej
motionerat: ja
solat: jajamen
haft sex: jaa


21 okt

ändå skönt att praktiken är över, känns bra med sovmorgon men samtidigt så var det ju ganska nice när man tänker efter. De enda som var jobbigt var ju att gå dit på morgonen och när man inte hade så mycket att göra, men de hade ja väl för de mesta men.
annars så har jag varit med therese nina o rasha ikväll, dom for och skulle lära sig sladda hah. de gick bra ;p
har också slaggat typ från kl halv 4 till 6 och de va välbehövt!

har också köpt mig en ny jacka. En svart lång fodrad jacka.
Köpte också nå smink men typiskt att man tar en mascara sen är den blå.. dum att man inte kika efter haha. Så den går ju inte att andvända..  :P


15 okt

1. Hur gammal är du om fem år? 21 år :P

2. Vem var den sista du träffade? Rasha

3. Hur lång är du?
1.58

4. Vilken var den senaste film du sett? tokio drift!

5. Vem ringde du senast? Sandra

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Sandra J. Haha ja, ja hoppas det ;)

7. Vad är dagens planer?
töv

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? - sambos

10. När såg du senast din mamma?
10 min sen typ

11. Vilken ögonfärg har du?
grönblågrå?

12. När vaknade du idag?
06.30

13. Har du någon gång hittat en katt?
joodå

14. Vilken är din favoritplats?
grekland!

15. Vilken plats föredrar du minst? vet int

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? no idea
17. Vad skrämde dig som barn? Monster under sängen

18. Vem fick dig att skratta senast?
Sandra

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? nädå

20. Har du stationär eller bärbar dator? båda

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
meedd

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 :)

23. Hur många landskap har du bott i? vet inte

24. Har du någon gång spytt på fyllan?
japp

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
skor

26. Är du social?
när ja ha lust

27. Vilken är din favoritglass? hallon sorbe och blåbär

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
köpa allt som ja hadd råd med
29. Tycker du om kinamat?
jorå

30. Tycker du om kaffe? japp sådär

31. Vad dricker du till frukost? typ oboy
32. Sover du på någon särskild sida? magen

33. Kan du spela poker?
nää

34. Tycker du om att mysa?
 klart

35. Är du en beroendemänniska?
 va?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej

37. Vill du ha barn?
Jaa men inte nu

38. Kan du några andra språk än svenska? engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans?


40. Föredrar du havet eller en pool?
 pool

41. Vad spenderar du helst pengar på?
?

42. Äger du dyra smycken? nä

43. Har du någon gång testat narkotika? nää

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
en cigarettttt

45. Vem är den roligaste människan du känner?
rarrran

46. Välj ett ärr på din kropp?
vaaaa?

47. Vad har du för ringsignal?
nån tråk

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Ja

49. Flirtar du mycket? nä

50. Vart togs din profilbild för din blogg? hemma

51. Kan du byta olja på bilen? jag vet int
52. Har du fått fortkörningsböter?
nää

53. Vilken var den senaste bok du läste?
?

54. Läser du dagstidningen?
joo

55. Prenumererar du på någon veckotidning? nä

56. Dansar du i bilen?
JAA!

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
p3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
handlingslista till mamma
59. När var du i kyrkan senast? ?


11 okt

Söndagar är alltid jobbiga, för då har man en hel jäkla vecka framför sig.
I fredags var jag på mysak med jennifer jossan emelie anna osv. och de va najs, vi kika på idol. Tyckte många var väldigt dåliga i fredags faktiskt.. Tur att Karolina åkte ut iaf för hon var ju sämst. Helt fel låt och de lät förjävligt då hon sjöng haha.
I går så kom Sandra till mig och vi kikade på körslaget, team pontare ägd ju. De va ganska kul me svettlökarna som ja tro hela sveriges befolkning såg? ;) sexymama.
Sen åkte vi med therese till Raoul. Vi såg på Tokyo Drift. Rätt okej film faktist, om man nu är bilintresserad. hähä.
Å he va ju se gott me tacos där mitt i natten.


9 okt

ÄNTLIGEN helg! Efter denna jobbiga vecka, somnade vid 1 och vaknade kring 4 tiden så jag har då verkligen fått sova. Har tammesatan gått runt som en zombie typ!
Men en sak är säker, nästa vecka är inget att se fram emot, jo bara att den är över någongång. Jobbar nämnligen från måndag till lördag.
måndag-tisdag: 07.30-16.30
ons-tors: 07.30 - 14.30
fre: 16.30-20.00
lördag: 07.30-16.30


Så ja, de känns ju ganska jobbigt! men iallafall så är ju den veckan över någongång.. haha.
Ikväll blir de mysak med jennifer. De blir säkert roligt. Var ju hur länge som helst sen jag var där. I slutet av nian faktist. Men de blir väl mys där, kik på idol kanske? dunno.
Och imorn äre prat om att fär te ume och shoppa, behövs kan ja lova! har typ inga kläder känns de som och jag vill köp nå nya skor, kik om ja hitt me nån najs jacka, tjockare tights, några tunikor och sen behöver jag nya underkläder!


Jag Iris och min faster i somras. :)

8 okt

Gud se skönnt att ha gjort bort den här dagen! Jobbade till till just efter 4 o började halv 8 imorse.
Annars så känns de skönt med snart helg. Jobbar bara till 12 imorgon och de är ju soft så att sedan blir de väl hem och ha fredagsmys ;)

Ikväll blir de nog bara lugnt tror jag? har inga planer alls än. Är så fruktansvärt trött.

Ihelgen hade jag och mamma pratat om att fara till Umeå och shoppa. Vet inte hur de blir med det men man får väl se. Behöver iaf nya kläder kan ja lova :P


3 okt

Bra att Rabih gick vidare igår. Han va ju bäst tycker jag.

Klev upp för ett tag sen, ska snart ta me nå å äta sen ska jag o Rasha fara på tannbergsskolan och se när syster dansar. Det blir säkert kul, fast ja kommer bli ganska sugen själv.
menmen. Ikväll äre körslaget som gäller. De är ju lycksele som är med där ju! Och jennifer i publiken ;p

Aja, men jag ska göra mig klar nu. Puss

1 okt

Nu sitter jag här med Rasha och syrran o syrran har somnat.
Vi var på lilla B och käkade nachotallrik. Rätt så gott. Sen for vi på Lindex o kikade och sedan på åhlens å då fick vi parfym.
Ikväll vet ja inte vad som händer, hade tänkt vara med a men han hade träning sen hann han inte. Men de blir väl att hitta på nåt annat kul.


Rasha är helt enkelt bäst i världen.
å man kan inte ha en bättre vän!
puss på dig lillaraben


RSS 2.0