30 juli - taggad?

Imorgon (eller rättare sagt, idag) drar det iväg till Östersund. Mest taggad ä ja till att se Lady gaga och Dead by april. Bäst för dom att dom spelar losing you, men de borde dom väl.
Har färgat utväxten ikväll och packat. De blev en överfull resväska och en storfet väska.. De känns jobbigt att bära alltihop men de är ju sådant man får ta. Men en sak är ja inte så fullt taggad till och det är resan dit.
Ni kan ju ba gissa hur lång tid det tar att åka dit. - 8 timmar!! Vi ska stanna i storuman i ca 2 timmar och där blir det väl att äta lunch o göra oss klar. På kvällen tror jag att Takida spelar? No idea vilket band det var men.
På lördag äre väl the big thing!

Håller dessvärre på att bli sjuk. Känns inge vidare nu när jag ska åka bort och illa nog sova i tält.
Svag i kroppen och de känns som att jag håller på få feber. Men de kan ju också bero på att min sömn inte har varit på topp den sista tiden. Men iaf, ja får verkligen hoppas att de blir minnesvärt och att vi får roligt. Annars far de ju några 1000 i sjön..





puss


29 juli

Igår kom anton nina rasha och morgan hit. Vi hade hyrt en film som vi kikade på. Sen sovde alla över här och det var trevligt. Alla sovde i vardagsrummet där nere och de va varmt nanting. Halv 6 imorse fick vi gå ut och vädra. Så varmt vare;)
Låg och skrattade i timmar och sådär.
Men däremot hände en lite mindre kul grej, vart nå tjafs på stan med två människor där de nästan vart slagsmål. patetiskt att låta saker gå ut över en oskyldig person. Men de blev inget som tur var, och att gå på någon bakifrån är fan de fegaste man kan göra! idioter..
aja, men ikväll kommer släkten från uppsala hit på middag. Dom kommer på tjugo minuter. Så de blir att äta grillat och sådär. Imorgon drar jag till Östersund och kommer hem på söndag. Måste packa senare.. Har inte ens börjat :o
men ni får ABSOLUT ringa/smsa och se till att ja å tess lever. ;p



tidsfördriv :D


Jag har insett att min senaste kyss:
var väldigt soet
Jag pratar: när jag har lust
Jag avskyr när folk: ljuger?
Min bästa vän är: rasha
Min första vän heter: Josefin
Kärlek är: både något bra och mindre bra
När jag borstar tänderna: så gör jag det morgon och kväll
När jag lagar mat: Blir de göda ;)
Jag tänder på: vältränade guys

Jag är rädd för: spindlar
Den värsta känslan är: när någon har svikit en
Den bästa känslan är: att va kär tror jag :)
Jag är bäst på: lite av allt möjligt
Jag är sämst på: att sjunga! haha
Om jag va ett djur skulle jag vara: hund
Min mobiltelefon är: snart på lagning
När jag vaknar på morgonen: så vaknar jag?
Just nu tänker jag på att: snart kommer släkten på besök!
Bebisar är: väldigt soeta

28 juli

Har inte gjort nånting alls idag.
Rasha kommer snart hit så snart ska ja väl gå å göra mig klar. Vet inte va vi ska hitta på.
Anton kommer typ hit senare idag, nina också. De blir säkert nice ;p

Igår var jag, tess o rasha i stugan och vi for ut och fiskade. Therese blev less så vi rodde in hon i land sen fick ja lära rasha att pissa utomhus. haha. Hon va jättenervös ; )
Hon fick också en fisk. Hon skrek som satan när den kom på kroken! Sen vart de helt dött. tråkigt. Men vi satt där i nån timme sen for vi väl hem. Träffade min faster som var här på semester från uppsala. De va ju som ett tag sen man såg dom.


Rashas fisk


Jag


26 juli

Igårkväll var de ju "höjdpunkten" på hela motorveckan, tycker då jag.
Träffade nå folk igår som var så trevliga, speciellt en söt josefin som inte kunde få bort ett leende på läpparna! haha
Jag Tess Nina och Morgan for ner på stan och kollade läget. Sen skulle vi fara och träffa Persson som var här i lycksele en snabbis men vi blev så förvånad när bilnyckeln gick av! Sämst kvalla på den ;)
Sedan for vi hem och sov och vi har inte alls gjort mycket idag. Det är sämst väder ute och de suger. Den här sommaren blev inte som jag hade tänkt mig direkt. Av flera olika anledningar.

Har förövrigt beställt ett löshår från tradera. Undra hur bra det var. Har man tur så har man för det var nämnligen många människor som bjöd på det men vi hade tur!


ja beställt de här löshåre. Får verkligen hoppas att det ha bra kvalla ;)


24 juli

Jag fryser som gud vet vad! Körde moppe från norsjö idag, och de regnade konstant hela tiden. Det tog ca 2 timmar att åka hem därifrån. Vi var redan blöta innan vi for. Men tack o lov att vi är hemma! Tog mig en varmdusch direkt jag kom hem så nu känns de fräscht igen, sura sockar och blöta kläder är inte direkt trevligt. Det har varit nice under dom här två dagarna fast vädret har väl varit ett minus.
Igårkväll så for vi till antons pappas jobb och bubblade bubbelbad, bastade otillomed gymmade litegrann. ;p de va mys
Annars har vi väl för de mesta chillat iså.

Ikväll har pappa hyrt en film. Orkar inte fara ut ikväll för jag är väldigt trött. Imorgon får man se vad som händer, om man ska vara ut eller inte. Men det ser jag väl då. Men de är ju trots allt motorveckan men. :)


hejdå!

Såg en jätteläskig film ikväll, den var en av dom äckligaste jag har sett.  Handlade om tortyr och den hette Martyrs.


Jag och syster hade tänkt fara till Norsjö till två goa grappar och sova över där.
Lite sent att komma på kanske, men däremot så är det sommar och det kan vara roligt att göra nåt impulsivt.
Vi åker dock inte buss, bil utan moppe!
Jag vet inte riktigt vad vi ska göra för nånting, men nåt hittar vi väl på. Vi kommer väl dit om typ 3-4 timmar så de blir väl att sova direkt typ. hehe.



miss you nina

22 juli

Som ni ser så har jag ändrat min design, och ni får klaga för jag håller verkligen med om att de finns mycket snyggare design. Men det här var vad jag lyckades åstadkomma och inget mer.
Idag har jag inte gjort nånting speciellt alls. Har städat mitt rum litegrann och snart ska ja fortsätta med det och byta sängkläder osv. Egentligen hatar jag att ha ostädat rum men jag orkar inte städa! Sover mycket bättre när det är städat.

Igårkväll så kom anton, persson och morgan hit och vi for och hyrde en film. Jag fick såklart välja film för vi kom nästan aldrig fram till något och ja, den var såklart dålig. Unborn hette den tror jag. En thriller. Den gick väl att se men inget ja vill se igen. Annars så gjorde vi inte så mycket, for ut med Daniel och raggade runt en sväng. Lyssnade på musik och sådär.

Åselehelgen var roligt, hade de mysigt i husvagnen med sandra och syrran och vi taggar nästa år! heh.

Här kommer lite bilder från Åsele

Therese Josef Sandra och jag påväg till Trillen.
(josef ser lite dragen ut! Haha)


Therese och jag på också på väg till Trillen. En stund innan polisen kom och hällde ut alltihop.


Josef den lilla smygbögen ;)


Tur var det då att vi hade lämnat kvar lite dricka i husvagnen så de blev glada miner sen.


Jag och Josefin inne på Trillen.


hähä

fixar min fula design

RSS 2.0