30 dec

Är hos Anton nu, har varit på skoterkurs ikväll. På tisdag är de uppkörning :) Känns skönt att teorin i tre timmar är över!
Tog datorn hit till Anton för ja ska väl halvt flytta in här nu när vi inom en snar framtid kommer att få en till familjemedlem ;) hihi.

I måndags ha ja vare te ume me mamma o sandra. De va ett helvete att köra hem iallafall. De va snörök och man såg ingenting vart dom andra bilarna framför var.
Var och shoppade och de va kul. Hittade massa fina kläder och en nyårstunika/klänning som ja ska ha.
De va roligt.


27 dec

Så mycket fruktansvärt dryg en dag! Fast de va ju värt det men jag åkte hem från anton vid 10 i 11, och ja.. ja kom väl hem därvid halv 5. Så fruktansvärt drygt. Satt i storuman i 2.5 timme och gjorde ingenting. Sen blev bussen försenad så vi var inte hemma förrän vid halv 5. Sen vare skoterkurs så jag fick sitta där i ca 3 timmar och se på filmer om hjärtolungräddning osv.. aja
i helgen så var jag hos anton. Vi var och kollade på hockey sen åkte vi hem igen, sen for vi ut och grillade jag och han. Dagen efter åkte vi till någon liten stuga i skogen, tände en brasa och så. Kalllt vare! Annars har vi väl inte gjort så mycket? :)
Imorgon åker jag till Umeå. Ska sova över där och shoppa na jävulskt :P Sen på tisdag så åker jag hem och då kommer Anton, ska försöka dra ihop gänget då eller nåt för de va ett tag sen alla gjorde något. :)
fast på nyår blir de ju med dom, men inte med rasha för hon ska fira med sin familj.


21 dec

Hittills under 2009 har du:




Druckit alkohol? - Japp

Rökt? - Ja de ha ja

Varit full- Ja


Rökt vattenpipa? - Joo

Däckat? - Nej

Blivit påkommen? - haha med  vad?

Kysst en främling? - Japp

Fått ett sugmärke? - jo



Gjort ett sugmärke? - aaa

Har haft oskyddat sex? Ja

Har strulat med fler än en person under 24 timmar? - Ja

Kysst en kille i klassen? - Neej

Gjort något dumt? - Ja säkert

Gjort något som du ångrar? - Jaa

Strulat med ditt ex? - Nae

Sagt nej till sex? -  Jajamen

Fixat dig i timmar? - Njaeh

Gråtit inför mer än 10 personer? - nee


Smygit ut? - Nej

Sovit brevid någon av samma kön? - Japp, inatt :D

Sovit brevid någon av motsatt kön? - Jaa

Lekt med någons känslor? - Jo haha

Älskat någon så du skulle kunna göra vad som hellst för den? - ah ;)

Gråtit dig till sömns? - joo

Gråtit framför någon du älskar? - jajamen

Har haft sex ute i skogen? - Nej

Kysst en tjej? - haha inte kysst

Vaknat av att du gråter? - Näe

Skrikit ord som hora och slampa till någon - Jaa

Mått bättre eller sämre av alkohol? - ja, både bättre o sämre

Slagit någon på skoj? - aah

Blivit slagen på skoj? - ja ;p

Lärt känna över 10 stycken nya människor - jo

Gått bakom ryggen på någon? - säkert..

Varit på sol semester? - Nae


Badat i havet? - Nej

Har haft snöbollskrig? - ja hah

Sett en hel fotbollsmatch? - Vet inte

Inte sovit på en hel natt? - Nej

Varit på sjukhuset? -  Ja

Sovit i över 12 timmar? -  Ja.

Sett en film mer än 10 ggr? -  Jaa

Tagit någon på röven? -  Ja.

Lärt känna någon via internet? -  Ja

Velat dö? - Vet inte? hah

Fått ett IG? -  ah

Åkt buss i över 10 timmar -  Typ, ja?

Varit ute en hel natt - Nej

Blivit tagen av polisen - Nä

Skällt ut en lärare - Nej

Svikit en vän - Jag vet inte, typ ja


20 dec

Är hemma hos Anton, han ska ut och skruva nu så då passa ja på att skriva ett litet inlägg.
Annars så har vi mest tagit det lugnt i helgen. Inte gjort sådär jättemycket men de ha vart najs.
Har åkt lite skoter och så.

Bussen hem går klockan 6. Är hemma vid 8. Ska kanske sova hos Rasha ikväll så då ska vi plugga för imorgon har vi prov så då blir det nog att plugga hela kvällen. Börjar inte förrän 11 imorgon så de blir väl att plugga då med.
Har omvårdnadsprov på tisdag, en inlämningsuppgift i omvårdnad. Om jag inte lämnar in det och får G på provet så får jag IG i omvårdnad..
Har en datauppgift. Om jag gör den får jag typ VG i data. Sen har jag en jättesvår matteuppgift som ska vara inlämnad imorgon också. Inte roligt!

anton leker tuff ;)


kommer sakna anton
vi ses ju inte på tre veckor tror jag..

16 dec

Ganska fult igår när jag och rasha gick in i praktiska rummet för att sova, finns ju sjukhussängar där.
Vi somnade sen kom de in en surjävla lärare och bad oss gå därifrån för de var förbjudet att vara där inne utom när man har lektion där.
Vi var ju nyvakna så vi sa att vi fick vara där inne men vi stack ut för våran klassföreståndare komme in och va sur! Idag hade vi möte med hon och hon sa att vi hade ignorerat henne och varit otrevlig men de hade vi väl fan inte varit. Aja, dom va då inte glad.
Men vad ska hon förvänta sig? När tanten var sur och otrevlig så är de väl ganska självklart att vi inte är direkt glada tillbaks. Aja, surkärringar! Finns ju ingenstans att sova haha. Dom borde skaffa soffor och grejer som man kan vila på för man är ju oftast trött nu för tiden.

Aja, ska träffa Ingvar imorgon.  bara för att jag har varit borta fem dagar för ett jävla bra tag sen men jag förstår inte vad man ska prata om för de finns som inget att säga!
äh, tacka vet ja forsdala. =) De va ju soffor och bràa lärare iallafall.. :P

men nu ska jag jobba, tjing


14 december

Helgen har varit helt okej. I fredags drog jag på lucia liret med anton och marco en stund men de va rätt drygt. Sen gick dom ut för att röka å anton råka dra av mitt band så jag drog hem då. Åkte me syrran, raoul och hans kompisar på en fest men vi drog ganska fort ändå. Sen kom nina och martin och vi for ut och drog raggen, lyssnade på musik och så. Åkte hem till mig och spelade buzz. Jag och nina var i lag och vi förlorade, var inte direkt oväntat! haha.
I lördags så kom de nå kompisar till mig där vi hade förfest. De va jag, anton, rasha, marco, josefin, jennifer, julia och anna ;p Sen skulle vi dra på stan men vissa hörde aldrig av sig och ja börjar bli ganska less för de är inte första gången det händer att vi har fest sen fixar vissa skjuts och bara drar och skiter i resten. Ahja, de va trevligt ändå. :p

Nu är de en ny vecka och de känns väl ganska jobbigt. Men de är ju bara den här veckan och 3 dagar till sen är de jullov =) skönnt!


9 dec

Snart har jag dataprov. 25 över tror jag. Känns inge bra när jag inte vet riktigt vad vi har prov om för vi fick inget att plugga på? haha.

igår var jag med anton nina och martin. Vi chillade, kollade på skotrar och sen for vi en snabbis till Rasha. Sen raggade vi runt och hade kul. Kastade jordnötter på folk ;p haha
sen for jag o anton hem och pluggade. Gjorde ganska mycket men än är jag inte klar! Har visst två omvårdnadprov så vi får ju se hur de går. Ska iaf plugga efter skolan.

7 december

Sitter på skolan. Börjar egentligen klockan 10 men anton tvinga mig att gå med han till skolan imorse.
Annars är ja bara så fruktansvärt trött idag.
Ska lyssna på op3:ans redovisningar. Rätt så ointressant men de funkar väl ;p

Igår kom anton från vilhelmina, ha ju sakna han i helgen :) Rasha kom också hem från Övik och hon har jag också saknat i helgen. Tur helgerna är så korta ibland haha.

Jag och therese hade pratat om att fara och bowla ikväll men jag vet int hur de blir med det.
Får väl se vad dom andra har lust med men jag skulle då gärna vilja eftersom det var så längesen! =)


5 december

idag var jag på stan med pappa o mamma, tog en körkortsbild och sen köpte ja ett nytt navelsmycke eftersom ja tappade mitt andra ;p
annars har jag väl int gjort se mycke, typ chilla hela dan
väntar på att sandra ska in till stan, hon skulle typ få skjuts snart?
förövrigt så sitter ja på pappas jobb och gör typ ingenting, dom ska stöpa ljus så ja vet inte vad ja gör här egentligen haha :P


4 december

Har haft idrottsprov idag. Det var 27 frågor på provet och man var tvungen att ha alla rätt annars fick man inte godkänt. Menmen, jag bryr mig inte. Tycker inte provet var viktigt alls och jag prioriterar inte idrotten särskilt högt nu när man har en kärringjävel till lärare.

Nu längtar man tills dagen är slut. Har bara den här och en till lektion så är dagen slut sen.
Då blir det en extremt lugn helg ihelgen. Ska sitta hemma och plugga på omvårdnadsprovet som vi har nästa vecka.
Fast imorgon måste jag fara på stan och köpa ett navelsmycke för mitt har jag tappat och sen ska jag tas kort på också.
Sen händer det nog inte så mycket. Har inte så stor lust att fara ut egentligen. Inte ikväll iallafall.
Kanske ska träffa Sandra nåndag också, får väl se.

Annars så finns de inte alls mycket att säga... känns skönt att de snart är lov :)


3 december

Skönt att den här dagen är slut. Nu är det bara en dag kvar tills det är helg. Men däremot så har ja idrottsprov i morgon som jag inte ens ha börjat träna på.. Lär ju inte klara det! men man vet aldrig :p
Idag var det samlevnad i aulan med alla 1:or. Så jävla drygt och en dålig teater. ;p
tycker också synd om anton hahaha!

Ska snart hem till rasha och käka, sen ska vi träna på idrottsprovet och så. Ska väl hem sen och vara med älsklingen :) kommer ju sakna han i helgen.


2 december

ja nu börjar de närma sig julafton. Är stressad över alla julklappar som ska köpas..
Måste beställa hem några grejor från internet också.

Sitter på skolan och har data. Är så otroligt trött. Skulle ba vilja fär hem å lägg me!
fast ja måste plugga till idrottsprovet på fredag än fast ja int ork!
aajaaaaa,

RSS 2.0