30 sep

Varför ska man bli sjuk nu? Har ju fått vara sjuk så pass mycket efter sommarlovet men ja ska bannemig vila så mycket ja kan för justnu passar de inte med feber.
Men praktiken går bra, lite less bara. Efter tre dagar. Man får väl för de mesta stå och titta på eller laga gröt eller något liknande, men de förstå ja på ett vis för att lyfta nån riktig människa än tex rasha på skoj i en lyftmaskin är inte riktigt samma sak. ;p
Men jag gillar min handledare iallafall och de är ju så de ska vara.

ikväll äre idol. Ett måste att se eftersom vi har en lyckselebo. Ska rösta, mer än en gång :P
annars blir de väl till att ta de lugnt. Ska se om jag får fara till Rasha, annars får väl hon komma hit. (?)
vi får väl se.



dragen nanting ;)

24 sep

sitter på skolan och har så jäkla tråkigt. Det är hål ända fram till halv 3 sen har vi möte med våra handledare. Tycker de är synd för annars hade man ju kunnat göra klart sitt arbete och sedan dra hem.
Har typ gjort klart allting som ska göras o de känns ju bra.

Imorgon blir de fest, har inte bestämt vart vi ska vara för de bli ju alltid nåt ivägen.
Men iallafall så blir de ganska nice med marknad imorgon. Ska väl köpa mig nån munk och sedan ska ja köpa en navelpiercing om ja hittar någon.
Ikväll blir de nog bara lugnt. Kanske drar ut me syrran och några, fårse.
Måste ju dessutom planera inför imorgon.. taggad? Nja. Men de blir säkert bättre än förväntat. De brukar ju vara så. :)

Nästa vecka går jag ut på praktik. Ska vara på ett äldreboende i 4 långa veckor. Känns bra på ett sätt, men ändå inte. Tycker det är ganska roligt på skolan :P hehe.
Hoppas på bra tider!

pussss

17 sep

Sitter hemma och lyssnar på musik. Ikväll blir det nog att kika på idol med mamma, har inte träffat hon på länge känns de som :o
Annars så var de en ganska så chill dag på skolan. Fast de är så fruktansvärt dryga lektioner.

Annars så för dom som inte vet så skrev ja förrut att ja skulle på synundersökning. Jag har astigmatism, ett brytningsfel så ja kommer få glasögon. Har beställt dom ja ville ha..
De är typ att ja ser dåligt på både långt och nära håll.
Men sedan så passar jag överhuvudtaget inte i glasögon och vill helst ha bra syn men va ska man göra? :P

Ja, annars få finns de väl inte så mycket att säga.
pusssss

11 sep

Just nu har jag svenska men det finns inte sådär mycket att göra så..
Annars så har vi haft idrott och ja är så pass förkyld att man få hostattacker. Jag vill bli frisk nu och slippa hostan.
I eftermiddag har jag synundersökning, önska mig lycka till. :)

Ikväll vet jag inte vad som händer, ska nog sova hos Anton var vad vi sa och typ vara med Rasha.
Vi får väl se vad vi gör.

Imorgon blir det troligtvis att fara på fest hos anders. De hoppas jag blir roligt, sen önskar jag lycka till åt Rasha som åker till Övik för att gå på dejt ;p haha

puss

3 sep

Har varit hos persson och sett på film ikväll. Supersugen eller vad den nu hette?
den var smått dryg men den funkade att se på.
Skönnt med fredag imorgon iallafall. Men inte skönt att älsklingen ska fara hem imorgon. Men han kommer ju tillbaka på söndag. =)

annars så vaknade man hos anton. Märkte att vi inte hade skåpnyckeln när klockan var 20 i 10. Så vi fick köra hem till mig och leta som nå galningar men vi hittade inte den. Men i eftermiddag så hittade jag den, på toalettgolvet. haha, så imorgon kommer man slippa be receptionen öppna skåpet och ta ut alla böcker och gå och bära på dom hela dagen. De är jobbigt.

aja, men ja ska väl sova nu. Ska ju upp tidigt imorgon.
Puss

2 september

Idag var jag inte på skolan. Rasha har halsfluss och kan ha smittat ner mig för jag hade så förbannat ont i halsen imorse. De har väl gått över lite och jag får verkligen hoppas att jag ska fara på skolan imorgon.
Annars har jag inte gjort mycket alls.
Bestämt mig för att jag ska försöka sluta röka på söndag. Varför just då vet jag inte!
käntes väl bra, haha. Men jag får ju se hur de går.
Är man fast i skiten är det svårt att ta sig ur o ja trodde verkligen att de int skulle vara svårt alls.

Men men, ikväll får jag se vad som händer. Kanske bara är hemma och tar det lugnt eftersom jag var hemma idag. Jag får se.



1 september

ja gillar tisdagar för då får man sluta rätt så tidigt.
Har varit en jobbig dag och jag är trött.
Annars så kommer ja få halsfluss, säkert. För rasha har halsfluss o feber. Inte nice.

Finns ju aldrig något att skriva om tycker jag. Ska iaf snart gå och duscha sen blir de nog att ta de lugnt ett tag.
Sen kanske jag far till A ikväll. Får se om ja inte är för trött. :p

Sen blir de snart synundersökning och jag är 80% säker på att de blir glasögon för min del. grejt!

PUSS

RSS 2.0