4 december

Har haft idrottsprov idag. Det var 27 frågor på provet och man var tvungen att ha alla rätt annars fick man inte godkänt. Menmen, jag bryr mig inte. Tycker inte provet var viktigt alls och jag prioriterar inte idrotten särskilt högt nu när man har en kärringjävel till lärare.

Nu längtar man tills dagen är slut. Har bara den här och en till lektion så är dagen slut sen.
Då blir det en extremt lugn helg ihelgen. Ska sitta hemma och plugga på omvårdnadsprovet som vi har nästa vecka.
Fast imorgon måste jag fara på stan och köpa ett navelsmycke för mitt har jag tappat och sen ska jag tas kort på också.
Sen händer det nog inte så mycket. Har inte så stor lust att fara ut egentligen. Inte ikväll iallafall.
Kanske ska träffa Sandra nåndag också, får väl se.

Annars så finns de inte alls mycket att säga... känns skönt att de snart är lov :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaadu, jag kommer sakna dig då jag är i övik i helgen ;/ ska också försöka träna på OP provet i övik ,de är ett MÅSTE :)<3

2009-12-04 @ 11:33:57
URL: http://rashas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0