26 juli

Igårkväll var de ju "höjdpunkten" på hela motorveckan, tycker då jag.
Träffade nå folk igår som var så trevliga, speciellt en söt josefin som inte kunde få bort ett leende på läpparna! haha
Jag Tess Nina och Morgan for ner på stan och kollade läget. Sen skulle vi fara och träffa Persson som var här i lycksele en snabbis men vi blev så förvånad när bilnyckeln gick av! Sämst kvalla på den ;)
Sedan for vi hem och sov och vi har inte alls gjort mycket idag. Det är sämst väder ute och de suger. Den här sommaren blev inte som jag hade tänkt mig direkt. Av flera olika anledningar.

Har förövrigt beställt ett löshår från tradera. Undra hur bra det var. Har man tur så har man för det var nämnligen många människor som bjöd på det men vi hade tur!


ja beställt de här löshåre. Får verkligen hoppas att det ha bra kvalla ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit snyggt löshår hörredu, du kmr passa i det:)<3

2009-07-26 @ 22:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0