23 okt

Sitter hemma hos Anton och han drog just till skolan. Har inget att göra så ja sitt ba å dunka nå musik.
Rasha var här på sin lunch och bjöd mig på en kycklingmacka med cola! gött.

Igår for jag o therese till Rasha och jag tog med mig kladdkaka sen köpte vi massa gosaker o feta oss ;p sen kom jennifer och anna men jennifer fick migrän och stack hem. Dom få gångerna vi är med varandra ska det ju bli nåt..
men de finns ju andra tillfällen :p
Så ja therese rasha och anna drog en sväng på stan sen var vi i Martins lägenhet och kikade. Den var jättefin. Nackdel bara inget lås på toaletten men de va nog den största toaletten jag sett hittills iaf. Men de va jättemysigt i lägenheten iallafall :) Skulle lätt kunna bo där!

Nämen förövrigt så har jag slutat röka! Kan väl smaka nångång sådär men de bli inte ofta.
Visst är jag duktig? Allt går bara man vill :)


Kommentarer
Postat av: rasha

gott med kycklingmacka :)

2009-10-23 @ 14:39:22
URL: http://rashas.webblogg.se/
Postat av: Anonym

bra sandra ;) hihi

2009-10-23 @ 16:18:21
URL: http://josefinefrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0