9 okt

ÄNTLIGEN helg! Efter denna jobbiga vecka, somnade vid 1 och vaknade kring 4 tiden så jag har då verkligen fått sova. Har tammesatan gått runt som en zombie typ!
Men en sak är säker, nästa vecka är inget att se fram emot, jo bara att den är över någongång. Jobbar nämnligen från måndag till lördag.
måndag-tisdag: 07.30-16.30
ons-tors: 07.30 - 14.30
fre: 16.30-20.00
lördag: 07.30-16.30


Så ja, de känns ju ganska jobbigt! men iallafall så är ju den veckan över någongång.. haha.
Ikväll blir de mysak med jennifer. De blir säkert roligt. Var ju hur länge som helst sen jag var där. I slutet av nian faktist. Men de blir väl mys där, kik på idol kanske? dunno.
Och imorn äre prat om att fär te ume och shoppa, behövs kan ja lova! har typ inga kläder känns de som och jag vill köp nå nya skor, kik om ja hitt me nån najs jacka, tjockare tights, några tunikor och sen behöver jag nya underkläder!


Jag Iris och min faster i somras. :)

Kommentarer
Postat av: Rasha

Jag taggar inte denna vecka, vi ska få sånhär halvhetsbedömning eller vad det heter, så himla jobbigt , undra vad dom säger :)

2009-10-11 @ 10:03:01
URL: http://rashas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0