tråååk

Vad heter du?
Sandra Murbeck.
Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
3 st
Vilken svordom använder du mest?
hm.. måste nog va fan? eller helvete?
Äger du en Ipod?
Nope. Min mobil räcker väl!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06.45 :)
Hur många resväskor äger du?
Jag äger en resväska, som är trasig :/ haha
Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Nej, använder aldrig det. Fult!
Var köper du dina matvaror ifrån?
Jadu, för de mesta på stor Ica.
Vilken var den senaste filmen du såg?
Rosa the movie. hah.
Om du vann en miljon på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Skulle åka på en rejäl shoppingtur!
Har någon någonsin kallat dig lat?
jajemän
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Har ingen CDspelare :P
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
vanlig mjölk för de mesta.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ingen aning, haha.
När var senast någon stötte på dig?
Hm.. Vet inte riktigt.
Vad åt du till middag?
Har inte ätit någon middag idag, än.
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Jag vet faktist inte, tror ej det.
Vem var den senaste som ringde dig?
Jennifer.
Vilken film kan du alla replikerna till?
Hm. De måste nog vara Harry Potter eftersom jag och syrran nötte dom förrut :p
Äger du några band-t-shirts?
näe?
Vilket var ditt favoritämne i högstadiet?
idrott, sv o eng.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
De vet jag inte hahaha.
Vad brukar du använda på läpparna?
läppglans ibland, eller lyppsyl
Hur många kuddar sover du med?
1
Är du utseendefixerad?
Njae. Eller lite kanske?
Vilken kroppsbyggnad tycker du att en kille ska ha?
Lite biffig, ingen smal pinne iaf!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
ja ska göra en tatuering nångång.
Hur mycket känslor ska en kille visa?
Olika. Ibland rätt mycket, men vanligtvis lagomt.
Eftersom jag vill se min pojkvän som en kompis också.
Tror du på den stora kärleken?
Jajamen.
Vilken är din favorit månad?
Sommaren!
Om du får en komplimang hur reagerar du om komplimangen hade lydit såhär;”Fan vad snygg du är och vilken sexig kropp”?
Hade väl blivit glad, bara de int va nån ful eller utv som sa de haha.
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
hahaha. har ingen aning.
Har du någon gång bott utomlands? Isåf vilket land?
Nej det har jag inte.
Är du nöjd med din hårfärg och frisyr?
Nej jag vill ha längre hår och färgen är så urtvättad eller va man ska säga-
Vilken är din favoritmöbel?
Sängen.
Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?
träd, snö och himlen.
Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon?
De blir nog kristendomen. Är ju som "uppväxt" med det.
Vad tycker du mest om? Salsa eller guacemole?
huh?
Vem av dessa två personer tycker du om mest? Ebba von Sydow eller Sofi Fahrman?
Vilka är det?
Vad föredrar du, knappar eller rosetter?
ingen aning, bero ju på.
Har du några smycken som kostat över 1000:-?
Ja.
Vilken bil skulle du vilja ha?
En finjävla bil utan tak :]
Vad använder du för shampoo?
Idag använde ja fructis.
Vilka idoler satt uppklistrade på väggarna i ditt tonårsrum?
leonaro dicaprio, för han är så jävla snygg.
Chad mikael murray.
De va dom ja minns.
Mysig hemmakväll eller ösig partykväll på krogen?
Beror på.
Klipper du håret regelbundet?
Nej
Blyg eller framåt?
Beror på, vem jag är med och vilket humör jag är på.
och om ja känner mig bekväm eller ej.
Vilket är ditt bästa och sämsta ämnet i skolan?
Bästa: Omvårdnad.
Sämsta: Matte och idrott (pga lärarna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0