hallå där kött å blåbär

nu sitter 3 hottie b-rudar och chilla b. ikväll ha vi kört värsta coola grejen, de va helt amazing upplevelse alltså. har ni sett videon amazing horse? det var ttyp som att se den första gången. eller har ni trätt på en kondom förut? det var typ så.  ingenting å lek ve alltså..... hoppas på gud att ja kan sova så ja kan drömm om brännvine och lite shottar. min katt heter RUFF!!!!!!! han tro han e fett tuff alltså, jävla ninja katt som klätter upp i garderoba och flyger ner som att han va ett stort jävla flygplan, tror jag ska börja kalla han tha flyg-ekkorren.
de är ett ganska ovanligt namn men ändå ganska perverst......

nää nu ska ja ta och kål upp nå kaffe och slit bort nå toven från håre, jå det var ju så att ja komme på värsta yber idén att blondera håre, men he liken pärmoooooose. fast jag vill ju si ut som kattn min så nu är ja kålsvart i håre :D :D

 

ching chong som de sägs i afrika!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah, väääffäää :D

2010-01-21 @ 11:43:26
URL: http://www.raashas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0