4 jan

Har bestämt mig för att vända på dygnet så nu ska jag inte sova på hela natten och inte sova förrän imorgon kväll så man går och lägger sig tidigt imorgon. :)
Idag har de inte hänt mycket alls. Varit hemma hos Anton typ softat. Kan ju va skönnt de me.
Vi for hem till mig och åt middag då fick kisse va hemma själv en stund för första gången :)

Just nu ligger han bredvid mgi och tittar på hockey och halvsover.
Han är faktist intresserad av hockey, hah satt ett jävla tag och följde efter pucken på tv.
tur att han å anton har något gemensamt haha!
Annars så har han haft svårt för att äta. Vi får typ mata han. Men nu hade han varit och ätit men de va väl miljöbytet som gjorde en det. Men nu verkar han stortrivas och favoritstället är nog i antons garderob :p

Aja, annars så vet ja int va ja ska säga.



Tjiiiing


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha , "snygg" bild på mig ;) haha men du , sry för att jag varit så off.. har varit så trött på sistone bara :( <3

2010-01-04 @ 22:58:03
URL: http://www.raashas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0