31 jan

Igårkväll så var det fest. Började hemma hos mig med tjejerna sen kom tre killar dit en stund sen drog dom.
Vi for till någon där de va överfullt med folk så man drog därifrån sen och käka pizza.
Sen fick vi skjuts till Forsdala till nån drygjävla fest sen for jag hem en stund sen mötte jag upp Sandra och Evelina till en fest på brännbergsvägen. Där var de då trevligt :)

Sen visste tydligen ingen vart jag var? Hade ju sagt åt mamma att ja skulle fara och möta Sandra. Smsade med Anton från Sandras telefon men han trodde att jag var någon Patrik. Haha, men sen så ringde jag han och han ville att ja skulle gå dit och sova över där så det gjorde jag. Kan ju vara skönt med en långpromenad kl 3 på natten ; )

Aja, men idag så har jag bara tagit de lugnt. Vart på Ica och handlat och på dollar, köpte mig en liten almenacka som man kan skriva in när man har prov och sånt! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fin ! :) <3

2010-02-02 @ 22:39:35
URL: http://www.raashas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0