28 jan

idag har jag och anton 5 månader tillsammans :)
Vi träffades på en fest hos en polare sen dess har vi varit tillsammans, men -2 dagar.
Var ledig idag från skolan. Hade bara två lektioner så Linda tyckte att vi kunde få vara hemma och jobba men ja tro inte att någon har gjort det. Hehe.
Ikväll klockan 7 blir det att fara och gymma. Gymmade inte igår för ibland måste man vila. Ska köra kondition och styrka idag. Förra gången fick ja sån otrolig träningsverk. :)
Vill inte direkt pumpa muskler utan bara bli fastare. Få bort mitt gäddhäng från armarna. Haha!
Ska fara dit med Rasha, Nina och Anton. Rasha ska dit för första gången och prova på.

Ihelgen blir de ut med brudarna. Vi ska förfesta hos mig och jävlar den som dra dit nån fler utan att fråga mig åker ut med huvet före! Har blivit nångång att nån dragit in nån sen ha de varit fullt hus typ. Inte trevligt att städa efter det.


Sen så längtar jag till Turkiet i Augusti. Ska dit en vecka med mamma pappa therese och nina.
Herregud så roligt vi kommer att ha! :)



<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till er ! :)

2010-01-30 @ 19:01:40
URL: http://www.raashas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0