26 jan

Jag sitter hos anton nu, han håller på göra pannkakor tills imorgon så vi få i oss ngt. Jag själv sitter och läser bloggar och sånt. Har väl inte sådär jättekul just nu men aja.
Imorgon har jag prov, glömde BOKEN på fordons så ja har inte hunnit plugga sådär mycket så de förvånar mig inte alls om ja faila på provet. Men då äre ju ba å gör om ;p

Va så fult idag för vi linda in rasha i en sån där grej man he på handen eller nåt om man har stukat den så hon såg ut som en mumie. Haha. Hon såg ingenting så hon fick gå och sätta sig med massa folk hahaha.



Turkiet med Familjen och Nina den 25 aug. NICE!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha de va fan kul idag :)

2010-01-26 @ 23:19:09
URL: http://www.raashas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0