24 jan

Igår så for jag älsklingen, pappa o mamma till stugan våran och körde skoter. De va int se kul att köra på isen för man höll typ på gå igenom och de va vakar lite här och var, så vi körde väl lite sen fikade vi och körde in till stan igen med skotern. Så nu har man en skoter här och i veckan blir det nog att fara ut en sväng bara inte de blir kallare :P Annars så for jag och anton på gymmet igår kväll! Började med att gå snabbt i 10 minuter sen sprang jag riktigt fort i 16 minuter så jag var svettig! Cyklade litegrann också sen körde ja lite styrketräning. Har tänkt börja träna 3-4 ggr i veckan nu :)
Har inte fått tillbaka mitt bankomatkort än. Skulle ta ut pengar för några dagar sen men då behöll bankomaten mitt kort o då jävlar vart ja förbannad! Jag behövde ju pengarna just då. Men dom har då skickat ett nytt så ja hoppas de kommer så snart som möjligt.

Annars har de väl inte hänt så fasligt mycket. Imorgon är de skola och de känns väl smått drygt! Schemat vårat kan ju dra långt åt satan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0