17 jan

I fredags så var jag på spa me b-rudarna, de va nice. Vi tog massa bilder och badade en stund. Pratade om nästa sommar, då blire hejdå sverige ;) he bli ju som den sista sommaren innan man har gått ut och då lär man ju fär åt alla olika håll. Flytt hit o dit!
Igår så var jag med josefin och jennifer, vi var i Antons lägenhet. De va roligt, vi fula oss som fan haha. ;) gåre skääärt?
Drack te gjorde vi också. Jennifer sovde över med mig eftersom vi spelade Anden i glaset som faktist funkade o då vågade ja inte sova själv. En liten stund. Men mer detaljer tänker jag inte berätta, ni får väl prova själva :)
Har varit och handlat mat med mamma idag, till lägenheten, vart på dollar och shoppat loss. Nu är jag hemma hos familjen och ska käka här sen blir de att åka hem till antons lägenhet och städa sen ikväll så kommer han.


Kommentarer
Postat av: Anonym

de va fan kul på spa ! :D

2010-01-21 @ 11:41:34
URL: http://www.raashas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0