10 jan

Imorgon börjar skolan igen, känns lite småkul men ändå jobbigt.
Klev upp 20 i 9 idag för kl 10 har jag uppkörningen i bushjön, men syrran är så seg och har inte kommit hit än.
Fast de är ju inte så långt. Annars så kom älsklingen till lycksele igår. Ja kom hit vid 10 tiden för jag hade varit hemma en stund med rasha och till en början så var vi med Nina och Martin sen for dom. Sen kom Rashas morbrors fru och skjutsade mig till Anton.
Idag blir de uppkörning, sen antar jag att de blir provet ikväll också? Vi har inte haft så lång tid på oss att träna för vi fick just böckerna, så man får ju se hur de går :P

Aja, men nu börjar ja bli smått nervös men alla har sagt att de inte är så svårt men synd ba de är ändringar i allt nu haha! Men de kan ju inte vara omöjligt. hoppas ja .. :p
nämen.

Önska mig lycka till! Tjing

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0