vad vet du om din pojkvän?

Namn: Anton Karlsson
Ögonfärg: typ grönblå? haha
Födelsedag: 19 juli
Har han färgat håret nån gång? jo de ha han
Har han klippt sig någongång? självklart
Har han piercat sig? nae
Dricker han? jo
Röker han? ja de kan han göra
Vad heter gatan han bor på? per ols väg
Vad har han för mobil? sony ericsson
Vad vill han bli när han blir stor? jobba med olja tror jag
Vad har han för färg i sitt rum? blå, å nu tänk ja på lägenheten
Har han någon/några systrar? isf hur många? en syster
Har han någon/några bröder? isf hur många? två bröder
Vilken mat hatar han? skolans fiskbullar haha
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon? han skulle köpa sig en skoter? haha int vet ja
Vad brukar han göra efter skolan/jobbet? antingen fara hem, va me kompisar eller mig
Vad heter hans pappa och mamma? susanne o roger
Har han bråkat med nån någon gång? ja
Vad brukar han göra på helgerna? åka hem
Vad har han för musiksmak? dansband typ :P blandat
Hur träffades ni? han såg mig på en fest hos nån sen träffades vi på dansgalan och han tog mitt nummer :)
Vad påminner dig om honom? va?
Vad var det första han sa till dig? hej tror jag haha
Vad var det första du sa till honom? minns inte :P
Vad brukar ni oftast skicka sms om? typ vad gör du?
Är han beroende av något? nikotin? haha.
Vad kallar du honom? anton
Vad kallar han dig? sandra
Idrottar han? ah typ
Om du skulle ge honom en present då han fyller år, vilken blomma skulle det vara? ja om ja skulle ge honom en blomma så skulle de vara en ros antar jag :P
Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vilka skulle det vara? inte alls cool ;)
Gillar du honom? antagligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0