7 nov - något förbannad

hittills har de varit en bra helg, igår sovde omar rasha och husse hos mig och vi hade de trevligt. Vi var ute, sjöng singstar och spelade buzz.
Däremot mitt i natten så ringde en snubbe, inte ursprungligen från Sverige som har ringt ett flertal gånger till therese och vet tydligen allt om hon mig och resten av våran familj. Vet exakt hur de ser ut i mitt rum. Tog på mig en t-shirt gick och la mig och han visste vilken färg den var? Om de är nå jävla skämt av nån jävel så kommer den fanimig inte att leva länge till kan ja lova. Hotat att han ska döda familjen och våra hundar och dra in syrran i bilen. sjuka jävel vem fan de nu än är.
Är jävligt förbannad om han nu av ren gissning visste exakt vem som var hos mig och vilka som hade varit där tidigare? Vad både jag och therese hade för färg på kläderna? Ren gissning eller inte?
Får ja reda på vem fan de är så då jävlar!

Skriver de här eftersom den jäveln garanterat är ett stort fan av min blogg också när han tydligen vet rätt mycket, vem vet?


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ursh fyfan va hemskt!

Hoppas ni får fast den där jäveln..

2009-11-08 @ 16:25:12
Postat av: jf

men så mycke sjukt;S

anmäl!!!!!

2009-11-09 @ 00:05:21
Postat av: Rasha

Jag ska fan i mig skjuta den jäveln!

Så jävla kaxig han var i mobil ;S

2009-11-09 @ 12:07:08
URL: http://rashas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0