5 nov - lite å gör

Jag har insett att min senaste kyss: var igår:)
Jag pratar: när ja ha lust
Jag avskyr när folk: ljug
min bästa vän är:
R, J, J,
Min första vän heter: Josefin From
Kärlek är: de bästa som finns!
När jag borstar tänderna: så smakar de tandkräm
När jag lagar mat: så är ja hungrig
Jag tänder på: din mamma :]
Jag är rädd för: spindlar!!
Den värsta känslan är: sårad, bortglömd
Den bästa känslan är: att va lycklig :)
Jag är bäst på: allt!
Jag är sämst på: ljuga haha
Om jag va ett djur skulle jag vara: en tiger föfan ;)
Min mobiltelefon är: trasig, ska köpa en  ny idag!
När jag vaknar på morgonen: vill ja oftast somna om igen
Bebisar är: soeta
Klädstorlekar: 36
Skostorlek: 37
Äter: mat
Dricker: mjölk för de mesta
Utbildningar: hm, omvårdnadsprogrammet?
Guld/Silver: helt silver men båda funkar
Glass: daim :)
Negativa egenskaper: lättirriterad
Positiva egenskaper:
bäst
Vikt: 54.2 :D
Längd: 158
Civilstånd: förhållande
Älskar: vänner familjen å anton :)
Hatar: idioter
Musik: massa
Syskon: syster
Körkort: har inget
Intressen: va me vänner
Favorit-Bil: ingen aning?
Favorit-Mode-Märken: ?
Favorit-Skönhets-Märken: inte vet jag haha
Favorit-Parfym: fly high mexxxxxx
Favorit-Färg: svart o röd
Favorit-Accessoar: ?
Favorit-Butiker: Carlings o gina
Favorit-Godis: ?
Favorit-Film: ingen aning, se typ aldrig på film nästan
Favorit-Årstid: sommar ofc
Favorit-Stad: ?
Favorit-Artist: ?
Favorit-Djur: hund typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0