25 nov

Är hemma hos anton och har nästan just ätit.
Ikväll blir de nog ba till att ta de lugnt, vi ska nog till mig på ett tag :)

Annars så hatar ja min lärarjävel så förbannat mycke
hon är jättedum mot mig o rasha.
Vi har väl fan inte gjort hon nåt?! Nu när man börjar vara med på alla lektioner kan man väl ändå bli bra behandlad.
Men de är ju trots allt lärarna som gör så man inte trivs!
Finns en bra lärare, som ja tycker bra om. Finns väl ingen fler? haha.
usch å fyfan för vissa lärare.. diskriminering tyck ja väl fan ä taskigt


Kommentarer
Postat av: rasha

jaa håll me dig!, känns förjävligt att dra till skolan men jag känner ändå taggad för lektionerna bara för att jäklas med läraren ;)

2009-11-30 @ 11:14:17
URL: http://rashas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0