2 nov

Lördagen var helt okej, var med mina fina o massa fler och de va trevligt. Fast de va väl ganska lamt på festerna vi hann vara på men de va ändå kul :)
Vi började hos Emelie rätt så tidigt. Sen vid 9 så var jag nykter och bakis haha. Så jag stack hem några timmar efter det och sov. Så igår va allt lugnt. haha.
Annars så kom älskligen till lycksele igår så ja va me hann efter 8 å han ha ja saknat.
Har också saknat Rasha som har varit i Övik hela lovet typ. Hon hade egentligen tänkt komma hem på fredag men hon kunde väl inte slita sig ifrån omar :P

Snart ska ja dra till skolan, börjar kl 11 så Rasha ska hämta mig så ja får skjuts istället för att gå.
Däremot har vi inga skåpnycklar för ja ha ju minne som en guldfisk men vi ha bara en lektion där vi behöver nå böcker så de ä lugnt. :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0