18 nov

Sitter på skolan och har data. Ska börja med nån dryg uppgift snart.
Har haft prov i omvårdnad. Kändes då som att de gick bra men man vet aldrig :P
tycker man pluggade för mycket för dom enkla frågorna som var på provet.

Igår var jag med anton, vi tog de lugnt och vi spelade buzz men de slutade med att ja ville gå upp för vissa kastade bara pajer på mig! haha.
vi hade tänkt vara med Nina en stund men vi fick ingen skjuts dit så vi pallade inte gå.

Annars så blir de nog så att någon helg framöver så ska jag fara och shoppa! De behövs verkligen, har typ inga kläder haha.

puss

Kommentarer
Postat av: julia

kom till ume nån helg och ä med mig så shoppa vi som satan! :D

2009-11-24 @ 10:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0