13 nov

Har sovit hos Rasha inatt. Ja varje gång ja sover hos rasha så kan ja sova hur mycket som helst,
de är så otroligt skönt att sova här, eller ja sova överhuvudtaget. :)
Igår så var vi på tannbergsmässan, gjorde våran ovärda uppgift där vi skulle fråga andra program om vad hälsa var för dom. Vi fick både seriösa och oseriösa svar, mest oseriösa faktist men de är ju inte vårat problem tycker jag!
Sen stack ja o rasha på hotellet. Drack litegrann o hade de trevligt. Ska ju somvanligt göra bort mig mer eller mindre haha. De va ganska roligt faktist. Sen gick vi till Rasha från hotellet, de är faktist ganska långt men vi fula oss hela vägen så de gick ganska så fort.
Men vi somnade ganska tidigt ändå. Man är ju trött efter veckan haha.

Hade funderat på att ta svininfluensavaccinet idag, men ja vet inte längre om ja ska ta det?

Aja, rasha är i duschen och jag har inte mycket att göra..
puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha klart du ska ta sprutan?:)

2009-11-13 @ 15:48:15
URL: http://rashas.webblogg.se/
Postat av: svar på kommentar

haha varför är det så självklart?

jag tycker att svininfluensan är överskattad.

Jag är inte i nån riskgrupp och då blir det väl som en vanlig influensa skulle ja tro.

Sen så blir man ju ändå dålig när man tar själva sprutan, eller iallafall dom flesta så det spelar väl egentligen ingen större roll? :)

2009-11-13 @ 21:18:05
Postat av: Anonym

snyggingar!

2009-11-15 @ 21:59:50
URL: http://josefinefrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0