4 augusti

äntligen! Idag träffade jag min älskling. Har inte setts på evigheter känns de som, i torsdags då..
He vart stan på dagen, eller snarare eftermiddagen. Nina kom till Lycksele och vi for hem till oss och lagade gomatn. Spagetti o köttbullar ;) göda.
Drog sedan ut på stan och raggade runt, träffade jennifer anna jossan på frasses. Jennifer o jossan följde me oss ut å raggade sen drog vi till rasha och chillade. Åt libabröd osv. najs
Nu är ja hemma o mamma o baba är i boksjön eller vad de heter och fiskar hela natten lång (?) så de blir lixåm ff här ;p hah
Snart ja ja töv så de ä ba för mig att säga godnatt!

over and out

Kommentarer
Postat av: Rasha

Jag är din älskling ! :D <3

2009-08-05 @ 18:24:58
URL: http://rashaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0