4 augusti - tråkigt

OM MIG

1.Namn - Sandra
2.Bor - hemma?
3.Syskon - en syster
4.Född - april
5.Ögonfärg - grönblågrå?
6.Längd - 1,58
7.Sko storlek - 37
8.Höger eller vänsterhänt -höger
9.Stjärntecken - oxe!
10.Hårfärg - blond
11.Födelseort - lycksele
12.hudfärg - ja, inte mörk iaf

Dagens...

1. Låt - beyonce - single ladies ; )
2. Saknar - :]
3. Kläder - har inte klätt mig än men just nu äre pyamasn!
4. Dagens humör - happyface ;)
5. Underkläder - rosa underkläder
6. Mat - köttbullar och spagetti
7. Köp - inget köp alls
8. Göra sen - göra mig klar
9. Godis - inget godis idag
10. Pinsammaste - Inget pinsamt alls

SVARA ÄRLIGT!!

1. Tycker du om att plocka svamp - näe!
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - haha, ja vet inte?
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - njae, ibland tycker jag väl att ja kan se bättre ut än andra gånger
10. Du ger mycket komplimanger till andra - Nja, ja försöker
11. Är du nöjd med ditt förnamn - He dug
12. Du tycker att du själv är smart - ja!
13. Vad är det sämsta hos dig - murbeckhumöre ;)
14. Vad är det bästa hos dig - allt :} nämen ja vetinte
15. Har du bra självförtroende - nja, kunde haft bättre och kunde haft sämre!
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? - om ja ha tråkigt så blir de väl ganska många timmar
17. Du tycker om att vara med tjejer? - japp
18. Känner du dina grannar - ne inte direkt
19. Vad har du för färg på dina underkläder -  rosa
20. Använder du kalsonger varje dag - all the time, - not
21. Svär du ofta - vet inte, det har jag inte tänkt på
22. Gillar du skolan - ibland, ibland inte
23. Har du någon gång skolkat - ja
24. Spelar du något instrument - nä
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - dans, fotboll arobics, cheerleading typ.
26. Vad ska du jobba som? - Vet inte vad ja slutar som
27. Har du några tatueringar - nä
28. Har du/har du haft några piercningar - ja jag har en piercing i naveln
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - ingen aning
30. Tycker du om djur - jorå

BRUKAR DU...

1. Sova - ja, de bästa som finns!
2. Ta mediciner du inte borde ta - nädu
3 Röka - ja
4. Snusa - nae, int nå ofta
5. Dricka - näre ä partaj så
6. Skada dig - ibland när ja ha otur ;p
7. Klä dig i svart - kan hända
8. Hata folk - inte hata direkt
9. Lita på folk - finns några
10. Skada dig med flit - Hm, när ja å rasha kör burken ; )
11. Drömma mardrömmar - händer
12. Gå i skolan - jaa
13. Gå i kyrkan - nej
14. Ljuga - ibland kan de hända att ja drar en lögn
15. Vilja dö - nja, kan hända ;p

NÄR...

1. Åt du senast - för typ en kvart sen
2. När läste du en bok senast - minns inte?
3. Köpte du något senast - i söndags
4. Svor du senast - vet inte
5. Sjöng du senast - igår
6. Klagade du senast - igår säkert
7. Klantade du dig senast - de vet ja int ;p

HAR DU...

1. För många vänner - nä
2. Förföljelsemani - nej
3. Någon annan psykisk sjukdom - nepp, de tror jag inte
4. Skadat någon - haha. nej?
5. Färgat håret - jaa
6. Snubblat på is - nej, jag har inte snubblat på is, ramlat på is
7. Några tatueringar - nej ha ja ju sagt?
8. Egen dator - jo två stycken!
9. Gjort bort dig rejält -  hahaha, ofcourse

ÄR DU...

1. Snäll - för de mesta, mot de som är snälla mot mig!
2. Snygg - alltid ;)
3. Söt - nje
4. Lång - nej inte speciellt lång
5. Kort - rätt så
6. Klantig - yes
7. Tönt - ja är världens största tönt!
8. Tjock - nje
9. Smal - nje
10. Romantisk - kan hända :P
11. Kär - maybe!

Kommentarer
Postat av: rasha

DU ÄR KÄR I MIG ! :D

2009-08-05 @ 18:25:41
URL: http://rashaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0