16 augusti

Ja, när klassen splittras så går de flesta åt olika håll.
Ett exempel har vi på Julia som jag önskar all lycka till åt. Hon flyttade faktist till umeå och blev en umebo!
Ja kan inte säga mer än att ja är otroligt avundsjuk på dig som får flytta osv.

Annars så sovde jag jennifer jossan och emelie i jossans stuga. Det var roligt.
Anna och julia var där på kvällen men dom for hem. Blev massa chill, prat o skratt.
Jag försökte dra en läskig spökhistoria men ja tro int de blev lyckat. När josefin och emelie blev sura, trötta och ville töv så var jag och jennifer på topp. Tror nästan dom drömde mardrömmar om oss. haha. Vi sjöng, Idas sommarvisa, womanizer, leende guldbruna ögon osv. Men man fick igen iaf!  haha.
Nämen, de va supertrevligt iallafall och måste göras om.


:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt att alla splittras och att alla far åt

olika håll. Kommer att sakna alla vi tjejer men

man är ju ändå glad för allas skull! :)

2009-08-17 @ 13:20:43
Postat av: Anonym

Ja sandra, din humor va inte å leka ve kun ja lova ;) men våra sånger va bäst,

2009-08-17 @ 13:23:23
Postat av: Anonym

snygg tjej till höger :)

2009-08-28 @ 13:36:30
URL: http://frankklin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0